marți, 8 decembrie 2009

Lifestyle and beyond


Bine ati venit pe blogul meu...va fi unul prietenos , cu sfaturi si idei , despre viata in general dar nu numai.. Stilul , mai degraba stilul de viata va fi un subiect central. Tot ce presupune codul bunelor maniere in societate, atitudine si vestimentatie. Nu am sa vorbesc despre branduri in mod strident, asa cum le poarta unii, ci despre atitudinea pe care o iei cand porti ceva. Imi spunea un prieten ca degeaba apari imbracat foarte scump daca te porti de parca nici tie nu-ti vine sa crezi cu ce esti imbracat. In schimb am vazut multi oameni imbracati modest care emanau atitudini demne de podium. Ceea ce ma face sa cred ca intr-adevar tu porti haina si nu invers.
Am sa vorbesc despre viata sociala( cluburi, baruri, restaurante , coffe shops) dar si evenimente oarecare .Am sa vorbesc despre shopping si cum se face el, de unde , cum si cu cine...

Am sa creez o lume a filmului virtuala , frumoasa , putin dramatica cum se cere. Am sa dau sfaturi, cine vrea le poate accepta cine nu , nu trebuie sa se simta lezat .

Am sa dau o nuanta diferita ideii de stil, glamour si viata sociala..asa cum multi o poarta insa foarte putini din jurul meu al nostru sunt capabili sa o adopte.

Astept parerile voastre .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu